Вы играете за Билли Коннора, парня, который живет в библейском городе Честити Спринг. Вы планируете перевести свои отношения со своей давней подругой к следующему шагу. Тем временем сила тьмы снова начинает движение, чтобы развратить город и его жителей. К сожалению, вы, ваша семья и ваша девушка запутались в грязной борьбе за превосходство между Светом и Тьмой.
В чем на самом деле секрет города? Удастся ли тебе спасти этот день и жениться на своей милой девушке или ты потерял все в этой борьбе? Сеть We Weave использует две точки зрения на историю. Первая точка зрения - это вы, Билли Коннор, и то, что происходит вокруг вас, как основная история этого визуального романа. Вторая точка зрения - это побочная история, которая разгадает борьбу между светом и тьмой, и то, как тьма разрушает город, который в конце концов пересечется с главной историей.
v0.9 Corruption path: - Emily story continuation, you will greeted by sex scene if you continue from last save -Jenna story -A bit continuation of Ivan and Candace story
Good path: -Jenna Story -Rose story (part of saving Alexis story) > Rose story contain footjob scene, people may assume that it is Femdom, but it is not intended to be femdom,more like teasing
v0.7 + Corruption path story continuation + Good path story continuation + Becka webcam session (+ introduction to Aaron if you are in NTR path) + What Candace + Jenna doing in their girl day out
- No Submissive path story continuation yet - Somehow the patch is broke after i split the script into two files (currently searching for info regarding how to fix this)
v0.6.9 N/A
v0.6.5 1. There no change in previous roadmap plan, ver 0.7 will contain continuation of the built up of Office content, little sister content and implement it to the other route that doesn’t have the office and little sister content yet
2. As said in the ver 0.6.5 release note: I’m actually torn between using ‘different but similar’ approach for the route(which here mean regardless of path,there similar information and linearity in the stories the player received) and the ‘entirely different’ approach ( which mean the stories can be entirely different between the route)
3. There pros and cons for both approach, you know, the critiques I often get is: 1. The choice often doesn’t make differences, and 2. There too many happening in the stories at the same times. The former approach will get criticized as number 1, and the latter approach will get criticized as number 2.
v0.6 Not available
v0.5.5 Not available
v0.5 Not available
v0.4 Not available
v0.3 To be added
v0.2 - A whole game scene remake - Dialogue fixes here and there - A small storyline update