Tales of the Exiled-это фэнтезийная взрослая RPG на тему гоблинов, которая черпает вдохновение из истории и настроек старых школьных CRPG, таких как Baldur's Gate. Действие игры происходит в вымышленном царстве Последнего континента, остатке Великой войны, произошедшей более двух столетий назад. Населенный всевозможными демоническими существами, сверхъестественными существами и горячими девушками, волшебный мир наполнен разнообразной средой для изучения игроком. Вы играете за Лугу, молодого гоблина, который был изгнан из своей деревни в поисках призрачного Камня алхимика, легендарного магического артефакта, который, как говорят, дает обладателю неограниченную власть. На протяжении всего своего приключения он встретит новых друзей, победит зловещих злодеев и откроет для себя истинную историю своего наследия...
v0.25 New Character - Vendor Lady New scenes with Vendor and Miel New combat skill - Fire Slash (lvl. 4) Combat animations - MC's battle sprites are no longer static images. Idle, attack, and damage sprites now have animated sequences Revamped Difficulty - combat has been revised to make encounters easier Sword of Tritons - now an equipable weapon with additional stats, along with attack effects and sound Various bugfixes
v0.21 New Content: New character - Sophie New location - Creyford North Gate, Eloria's Trail, Farmhouse New enemy - Giant Eagle New Quest System with real-time tracker - covering ALL of the game's current quests Two scenes with Sophie Gameplay balancing tweaks
v0.2 Fix Various minor bug fixes
v0.2 Release New Content: New scene with Hera Various placeholders images replaced with high quality versions New scripted event when entering the forest, and after defeating the first boss New item: Ether New battle animations for consumable items Added transitions for each area
Gameplay tweaks: Players will now start the game with 10 potions instead of 5. This will avoid the possibility of running out of potions before reaching the first town, and reduce the need to replenish potions early on in the game. Random encounter rate decreased - enemy encounters are now more predictable and less tedious Increased gold drop - enemies now drop more gold when defeated, reducing grind Chance of fleeing battle changed to 100% Second boss's HP reduced Various bug fixes